ForestLink är en entreprenörswebbplats för skogsentreprenörer som fungerar oberoende av uppdragsgivare och maskintillverkare. Vi strävar efter att leda utvecklingen inom skogsbranschen och ge stöd åt skogsentreprenörens hela verksamhet. Systemet används i dagsläget av cirka 550 entreprenörer och 900 skogsmaskiner. Vi samarbetar även med ett stort antal stora uppdragsgivare inom skogsnäringen.
ForestLink är just nu inne i en expansiv fas och därför söker vi nu en duktig och engagerad supporttekniker som har ett genuint intresse för teknik och en vilja att ge bra support. Vi är stolta över vår produkt och levererar support av hög kvalitét. Du kommer arbeta med att hjälpa våra kunder med IT-relaterade problem via telefon, mejl och fjärrstyrning. I arbetsuppgifterna ingår även att registrera inkommande ärenden i vårt ärendehanteringssystem.
Är ansvarstagande och driven med ett professionellt agerande. Du ska vara en person som tycker om att vara behjälplig och ha en vilja att ge kunden ett bra bemötande. Vidare ser vi att du på ett pedagogiskt sätt kan supporta och vägleda våra kunder både via telefon och
mejl. Du är en stabil och trygg person med en hög kommunikativ förmåga både i tal och skrift, för att konstruktivt kunna föra en dialog både med våra kunder och dina kollegor.
Vi önskar att du har: